Lukten av nytvättat

Nomi är en trevlig krabat tycker Casper, så klänge hon sitter i sin bur vill säga. En riktig myshund tycker jag, lite mer energi än unge herr Sixten som mest bara ligger på soffkuddarna och fiser. Men med flickorna lär det bli lite mer liv i luckan. Bara en vecka kvar nu! Jag ser fram emot deras ankomst. Det är också den längtan som trängs med saknaden av J. Jag saknar J, så smärtsamt mycket. Hoppas han har det bra, han förtjänar det allra bästa. Han förtjänar allt vackert i hela världen och all kärlek som finns.
Nej, nog om staffar och olycklig kärlek. Jag ska avnjuta lukten av nytvättat och huvudvärk.

 

Förlåt för att jag gråter. Jag älskar dig, forever and ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0