Give me some luck

Vilken skitdag! Först och främst kände jag mig snygg, men ingen kunde dela min snygghet med mig. När jag väl fick tummen ur för att gå ut och göra något, ja då ringer telefonen, möte, bara att vända hem. När mötet var slut skulle vi städa gamla lägenheten, men Casper bajsar, så det är bara att gå hem igen, byta på Casper och börja med maten. Under tiden maten står i ugnen tänkte jag foruma på telefonen men hittar inte min refill, trots att jag vet att jag i gamla lägenheten såg den, tog i den och sa "den här måste jag ta med". Tog oturen slut där? Knappast, då jag letar febrilt överallt bränner pajen vid och räcker bara till en enda Casper-portion. Samtidigt som jag satt hungrig så fick jag reda på att min längtan blivit inställd också, så nu blir det ingen girlpower-klubb. Får jag gå och dra filten över mig nu? Väck mig när oturen är över.

Ps. Jag hittade refillen på golvet i gamla lägenheten efter några timmar. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0