Nya flickan i vårat liv

Ikväll är jag rädd, för att bli lämnad av Dalton igen. Känner mig så dum som övertalade Dalton att vi skulle öppna vårt hem för henne, att jag presenterade dem för varandra idag. Man märkte så tydligt på dem att de fick ett speciellt band och att Dalton verkar så himla intresserad av henne... Det värsta var när han efteråt skrev ett SMS där han nämnde både "älskar" och hennes namn. Tänk om ha tycker mer om henne än om mig? Tänk om han glömmer bort mig? Hon är ju trots allt väldigt fin, lite att ta i och så himla snäll och go. Precis en sån tjej som Dalton vill ha i sitt liv...! Imorgon måste jag påminna honom om att det ju trots allt bara är en hund och han ska ju gilla byrds. Eller birds. Eller hur var det nu igen?

Min och Daltons bebistjej Saga:

(Och ja, det är alltså hon som stulit hans hjärta. Ingen annan.)


Jonas: Tack för att du är världens mest fantastiska man och delar det här med mig! Finns inga ord för den tacksamhet och glädje jag känner just nu. Du är bara bäst! I love you, I love you, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0