Vi gillar popcorn

I want you!
I natt fick Cappe the hooligan sova hela natten, till skillnad från här om dagen då han började kräkas vid två på natten och fortsatte till nio på morgonen. Det är den dumma hostan som gör det, stackars lilla hjärtat!
Vår kväll blev dock mysig när vi på promenad med hundarna blev stoppade av en mamma som kom rusande ut ur sitt hem och skulle pussa på hundarna. Vi blev kvar där länge och hade det väldigt trevligt, vi bytte nummer och ska dejta lite snart igen. Hundarna är en bra samtalsöppnare, jag svär!
Sen poppade jag och Cappe popcorn när vi kom hem men han ville inte dela med sig så sen fick jag inga popcorn. Men när Cappe sover dansar råttorna på bordet så jag och Dalton har ätit chips nu. Det får man göra när man är vuxen!
Ps. Jag ska få min kakburk, den som det är en halleluja-atmosphere runt! Äntligen förstår Dalton känslan av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0