Tänk positivt, tänk tänk tänk.

Försöker tänka positiva tankar, men det är då fan inte lätt alltid. Vädret gör det inte roligare, nej nej nej. Men något positivt är att jag väntar på fina halsband till Saga, ett dödskallehalsband och ett brunt läderhalsband med hjärt-dekorationer och matchande koppel, sen ett utställningskoppel i beige. Allting för en låg summa pengar, utställningskopplet fick jag till och med gratis! Av snälla Vanessa ♥ På lördag är det dags för Cappe the hooligans kalas, allt är fixat, presenterna inslagna, ballongerna och serpentinerna är inhandlade och alla tårtingredienser står på vakt i skåpen. På söndag kommer Emma ("Mamma") med familj förbi, egentligen för att dumpa av en overall till Cappe men också för det självklara bullegoset! Nu kom det hem hundmat minsann, samt två pojkar och själv ska jag stoppa i mig något gott i den lilla kurrande magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0