Ett år och femtioen veckor

Ska tillbringa dagen i soffan och försöka sticka färdigt Cappe the hooligans tröja som jag försökt sticka klart så länge. Aldrig lyckats få tummen ur, förrän i lördags kväll när ändå Fru Karin var här. För det var exakt vad hon var, här, hos mig! Det gjorde mig lycklig och fulländad. Träffade henne senast när Cappe the hooligan var åtta månader och nu om ett par dagar fyller han två år. Därför firade vi lite i förskott med en glasstårta med två ljus, ballonger och en fin present som Casper blev toklycklig av! Mina älsklingar är ju för fina. Det vart en lastbil med tippflak och den är redan välanvänd.
Nu ska jag försöka sticka den dära tröjan medan Dalton är på gymmet och Rachel Ray är det enda vettiga som visas på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0