Utsikten från soffan

Snoppdjuret är iväg på arbetsintervju så jag och Cappe the hooligan har tillbringat hela morgonen nerkrupna i soffan och tittat på barnprogram, ätit frukost, ja till och med lite godis. Dock blev jag väldigt illamående en liten stund. Tror att min mage försöker säga upp bekantskapen med snabbkaffe, för det blev likadant igår morse men inte alls när jag drack bryggkaffe med Erica. Intresseklubben antecknar förstår jag. Råkade bara sakna någon att dela med mig detta av. Kan även dela med mig att jag och Cappe the hooligan just tittat på Mumintrollen med den fruktansvärda Morran. Jag avskyr Morran, hon ger mig kalla kårar och sen drömmer jag mardrömmar i flera nätter efter att ha sett henne.
Nej, om man skulle försöka göra något vettigt av dagen istället för att ligga här hela tiden. Byrackorna vill springa av sig lite och det Daltonska hemmet är i stort behov av en storstädning idag. Under tiden ska det väl skakas rumpa också, det står mellan Edith Piaf och Rita Pavone idag, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0