In a bad mood

Today I'm in a fucking bad mood och jag kräver pannkakor med grädde och jordgubbssylt till mat och jag kräver att jag ska få plantera blommor idag och jag kräver fjäsk från Daltons sida. Än så länge är det dött på sistnämnda fronten.
I bilen bredvid på ICA-parkeringen satt en fransk bulldog, och av ren vana flög jag fram mot rutan och gullade lite med "bebisen" som tydligen inte alls ville bli kallad bebis och fick ett vredesutbrott utan dess like och skällde ut mig så ljudligt att alla besökare vände sig mot oss, och där står man med näsan tryckt mot någon annans bil och kallar en vuxen frallahane för "bebis". Han var inte nöjd och det fanns inte riktigt läge att ropa "det var inte jaaag!". Vart liksom tagen med handen i kakburken så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0