Helgplanering och DNA-test

Jag är lite bitter idag. Sixtens DNA-resultat kom tillbaka idag och det visade att han var en PLL: Carrier. Därför har jag snart satt i mig ett helt paket riskakor. 
Dock så tänker jag anmäla hundarna till utställningarna i Borås, Vänersborg och Tvååker. Helst vill jag åka idag för jag är så sjukt utställningssugen! Men fördelen är att jag hinner träna gobitarna först.
I helgen är det Pretty Shitty Kjell 2, men inte för oss. Jag och Dalton ska istället ta med Sigge, Saga och även Yra på hajk och friluftsäventyr, vi har redan packat det mesta och Cappe the Hooligan ska fira påsk med mormor. Måste bara komma ihåg att packa ner hans gigantiska påskägg också...

Kommentarer
Postat av: Cherry

Usch tråkigt att höra! Var han inte import? kollades inte han innan då? kram

2011-04-21 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0