Godnatt världen!

Har ett väldigt tungt och sömnigt barnhuvud i min famn men "neeej, inte trött". Berättade jag att jag väckte Mia i morses? En aningens jättebrutalt och sen smutsade huliganerna ner hela Miadamska hemmet. Försökte hitta en bild på fina Lexi att dela med mig utav men det går inte särskilt bra så nu ska klagomål framrättas. Och sen tänkte jag dela med mig av min fina sällskaps-kruka som jag helt ärligt snodde med mig därifrån (härifrån) också. Men mina batterier behövde laddas först. Den där krukan kom verkligen som en räddande ängel ty jag var väldigt ensam på kvällen. Men så hade jag min fina kruka som påminde mig om allt fint. Tänk att så små saker kan göra så mycket! Imorgon är det fredag och det ser jag fram emot.


Den här är också fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0